vervolg 2 wat ga ik daar doen - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu vervolg 2 wat ga ik daar doen - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu

vervolg 2 wat ga ik daar doen

Blijf op de hoogte en volg Rita

09 December 2013 | Nederland, Middelburg

Wat ga ik doen
Ik zal nog even kort samenvatten, voor latere lezers van mijn blog, wat ik precies ga doen

27 januari 2014 vertrek ik met Ontmoet Afrika naar Ghana om te landen in Accra
Daar verblijf ik een dag of 2 in een Guesthouse en word ik wat wegwijs gemaakt / geld gewisseld/ dongels en beltegoed kaarten gekocht / wennen aan het eten en klimaat en kan ik nog naar het strand
Vandaaruit reis ik per LUXE Touringcar gedurende 12 uur over 650km naar Tamale in het noorden van Ghana
Ik heb op andere blogs niet echt negatieve berichten hierover gehoord, mits de bus zich maar goed houdt en er geen banden lek gereden worden
Neem mijn E-reader mee, maar zal in begin vooral genieten van het land waar ik dwars doorrij en ook door heel wat dorpjes en 2 grote steden kom
Helaas wordt het nog vroeg donker in januari, maar het klimaat is er goed overdag 30-40 graden ’s nachts 18 -20 graden weinig kans op regen en een verkoelende wind > uit jullie richting ( Europa )
Rita slaat een wintertje over > en ik hoor dat het een horrorwinter gaat worden ( sorry  )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rita

Dochter, zus, echtgenote, moeder van 2 dochters Inge en Mirjam, vriendin , collega en mede muzikant Verpleegkundige en doktersassistente

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 16304

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Maart 2014

Droom & Wens

Landen bezocht: