Voorbereidingen deel 3 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu Voorbereidingen deel 3 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen deel 3

Blijf op de hoogte en volg Rita

09 December 2013 | Nederland, Middelburg

Voorbereidingen deel 3


“ wat gedaan ---- wat ga ik doen ---- wat ik nog vragen wil “

Wat gedaan
Visum gehaald in Den Haag
Zag hier enorm tegenop maar viel erg mee
Heb 1,5 uur peentjes zitten zweten in de wachtkamer
Eindelijk nr. 80 aan de beurt
Kom je in een klein kamertje voor een heer en dame te zitten, dit keer heel vriendelijke
Of ik een kopie van mijn paspoort had ----------------------- “paniek” helemaal vergeten
Ik dacht, dat wordt terug naar huis Rita > volgende week bent u de eerste
Maar nee, in de wachtruimte stond een kopieer apparaat en mocht hem alsnog even maken
Nou met knikkende knieën daar staan kopiëren en mocht vlug weer terug naar binnen
Stond na 2 minuten, 60 Euro armer en zeker een kilo lichter door vocht ( zweet )verlies met hartkloppingen op de stoep, weer buiten
Begon spontaan te huilen --- tis toch wat, dat je zo gespannen kan zijn
Een week later kon ik mijn paspoort weer ophalen ( kon eigenlijk niet naar buitenland die week, want mijn ID kaart is inmiddels al verlopen ) en ben samen met mijn (schoon)moeders gegaan en hebben er een gezellig dagje van gemaakt inclusief een bezoek aan Panorama Mesdag


Inmiddels begonnen aan mijn reeks Rabiës ( hondsdolheid) vaccinaties, de laatste spuiten voorlopig
Kan toch niet goed zijn zo een dosis troep binnen krijgen in 3 maanden
En dan nog die 60 malariapillen wanneer ik vertrek en thuis ben
Ik doe mijzelf ook wel wat aan hoor
Maar het is veelal voor heel mijn leven zullen we maar denken ( bescherming vaccinaties )


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rita

Dochter, zus, echtgenote, moeder van 2 dochters Inge en Mirjam, vriendin , collega en mede muzikant Verpleegkundige en doktersassistente

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 16306

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Maart 2014

Droom & Wens

Landen bezocht: