bijna - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu bijna - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu

bijna

Blijf op de hoogte en volg Rita

25 Januari 2014 | Nederland, Middelburg

Hallo beste bloglezers via E-mail en Facebook
Welkom alle nieuwe lezers en volgers

Allereerst hartelijk dank voor alle leuke en lieve reacties in de vorm van kaartjes , app-jes , sms-jes , telefoontjes en persoonlijk !

Mijn 5 beste dinnetjes hebben mij vrijdagmiddag goed verwend en leuke dingen gegeven om mee te nemen naar Tamale Helaas was er 1 verhinderd , maar haar kaart (!) maakte dit zeker goed
's avonds op de muziek ook een warm afscheid met een derde helft in Veere

De koffers staan klaar > dicht Gewicht keurig onder de 23 kilo
Ik maak ze niet meer open
Mijn laptoprugtas staat op de pak , maar daar moet nog wel het een en ander in

Morgen nog een laatste afscheidsdag van broer / schone zus / neef & nicht en de beide ouderparen
Maandag word ik door Ronald , Inge en Mirjam naar Schiphol gebracht om daar om 14 uur op te stijgen naar Accra
Dat afscheid zal moeilijk zijn , maar wat daarna komt zal het hopelijk meer dan waard zijn

Tevens wat foto's ( moet ook proberen of dit lukt )
en mijn volgende blog zal uit Afrika > Ghana > Accra of Tamale komen

• 25 Januari 2014 - 19:50

Monique Smolders:

Hoi Rita,

Ik wil je langs deze weg een hele fijne en leerzame tijd toewensen. we zullen je missen bij werkt voor ouderen maar gaat goed werk doen in Afrika. Ik ga 29 januari naar het ziekenhuis voor de verwijdering van mij verstandkiezen gelukkig maar een middag opname!!!!

Rita het ga je goed en we zien elkaar weer ergens in dit jaar.

doe je best groetjes Monique Smolders

• 25 Januari 2014 - 20:25

Marry:

Hoi lieve collega Rita,

Wens je een hele mooie en leerzame tijd toe en zal je zeker volgen op deze site.
    Ben benieuwd naar je ervaringen, deze zullen niet altijd meevallen wens je heel veel sterkte toe.
    De mensen daar kunnen heel blij met jou zijn je bent hier een kei in je werk en dat zal je zeker van pas komen daar.
    Goede reis.

Heel veel liefs,
    Marry

• 25 Januari 2014 - 21:53

Jetske:

Het gaat nu idd opschieten voor je Rita
    Heel bijzonder wat je gaat ondernemen.....ga genieten en maak er een onvergetelijke tijd van :-)
    Ik ga je zeker volgen en ben nu al benieuwd naar je vlgde blog
    Voor maandag een hele goede reis en toi toi toi en doe voorzichtig.
    Dikke kus Jets xxx

• 25 Januari 2014 - 22:42

Marjan De Schipper:

Hoi Rita,

Echt super wat je gaat doen in Africa. Een hele goeie reis gewenst en heel veel "leer" plezier en succes gewenst!
    Petje af hoor!
    Je gaat echt het avontuur tegemoet! Ga je zeker volgen! Groetjes Marjan

• 26 Januari 2014 - 16:16

Manita:

Hoi Rita,

Echt bewonderenswaardig wat je gaat doen!! Wens je een goede reis.
    En een hele goede tijd daar!! Ga je zeker volgen!!

• 26 Januari 2014 - 16:30

Henk En Sari:

Hoi Rita,

Morgen is het dan zo ver, dan gaat je grote avontuur beginnen. Een hele goede reis en veel succes met je werk.
    We blijven je volgen.

Groeten de buurtjes

• 27 Januari 2014 - 12:43

Pamela Reinbergen:

Buuf, veel plezier en tot snel!! Pamela