laatste deel (begin te lezen bij voorbereiding 3) - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu laatste deel (begin te lezen bij voorbereiding 3) - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu

laatste deel (begin te lezen bij voorbereiding 3)

Door: langere tekst was niet mogelijk

Blijf op de hoogte en volg Rita

09 December 2013 | Nederland, Middelburg

Wat ik nog te vragen heb ( aan jullie )
• Mail mij bestandjes van E-boeken naar rita.inafrika@gmail.com
Ik hou van spannende romans maar ook van goede ( Nederlandse ) trillers
Heb ook al heel wat ontvangen ( o.a. de zwarte met het witte hart ) over Ghana , maar alles is welkom
• Wie heeft voor mij te koop/leen/krijg
1) GOEDE 2e Hands kleine laptop/tablet met Word , internet ( dongel ingang ) en USB ingang ( fototoestel , opladen E-reader )
2) Zonnecel oplader voor mijn telefoon/laptop
3) Leuke zonnehoed
4) Ongebruikte flesjes DEET 50 % of meer
5) Ongebruikte flesjes desinfectans / handgel
6) Ongebruikte zonnebrand factor 50 houdbaar tot april 2014
Ik heb geen spullen ( hoe goed bedoeld ook ) meer nodig om weg te geven daar
Het advies van OA is om daar te investeren in geschenken/voedsel o.i.d. dan het van hier mee te nemen
Zo lever je een bijdrage aan de bevolking van het land
Ik zou alleen aan mijn collega’s willen vragen verlopen verbandmateriaal voor mij te willen verzamelen
Niet het luxe wondverband !! maar (absorberende ) gazen en zwachtels / (rol)pleisters
HANDSCHOENEN heb ik genoeg
• Navelklemmen ( uit ongebruikte kraampakketen van onlangs bevallen vriendinnen/kennissen ) voor de kliniek Of mijn moeder ze gebruikt weet ik niet ( i.v.m. afvalverwerking )

Een heel verhaal maar ws. de laatste voor ik vertrek
Ik wens jullie allen hele fijne Kerstdagen en een goed uiteinde
Alle goeds voor 2014
En ------- wees zuinig met je gezondheid > het is je kostbaarste bezit !

Nawoeni lapsana
( tot ziens ) op mijn volgende blog

Rita


  • 09 December 2013 - 18:02

    Kyra:

    hoi rita,

    DEET 40% zou ook voldoende moeten zijn hoor. Tenminste dat is wat ik altijd gebruik.

    groetjes en tot snel. alvast een goede reis :)

  • 09 December 2013 - 20:53

    Jetske:

    Hey Rita,

    Weer een mooie uitleg over je reis en verblijf....wat ga je daar ontzettend veel dingen beleven en meemaken!
    Super....ik kijk zeker uit naar je belevenissen daar
    Jij ook super fijne feestdagen met je gezin en fam en geniet van je bijzondere start van 2014
    Ps hoop je nog wel te zien voordat je gaat hoor ;-)
    xx Jets

  • 18 December 2013 - 14:21

    Karin Joziaee:

    Hoi Rita,

    net heel je verslag gelezen!
    ik vind het superstoer van je dat je dit gaat doen en beleven
    ik blijf je graag volgen in je verslagen en wie weet straks foto s en filmpjes
    een fijne voorbereiding en tot ziens,

    groet karin joziasse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rita

Dochter, zus, echtgenote, moeder van 2 dochters Inge en Mirjam, vriendin , collega en mede muzikant Verpleegkundige en doktersassistente

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 16305

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Maart 2014

Droom & Wens

Landen bezocht: