Voorbereidingen deel 1 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu Voorbereidingen deel 1 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen deel 1

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

08 September 2013 | Nederland, Middelburg

Zittend in het zonnetje in de tuin
Met mijn info boekjes van "Ontmoet Afrika " voor mij op tafel
Hoofdstuk Voorbereidingen
1) Vlieg Ticket naar Accra en terug kopen
2) Inentingen > a.s. dinsdag Gele Koorts en 2e Havrix
3) Formulieren invullen en opsturen naar Lianne (OA)

Dan kan alles in gereedheid worden gebracht voor de papieren die ik nodig heb om mijn Visum aan te vragen
Daar moet ik persoonlijk voor naar Den Haag en misschien wel een keer terug om het op te halen ( of ik moet iemand vinden die in Den Haag komt en het voor mij ophaalt )

Beide ouderparen zijn ingelicht , hier zag ik nog het meest tegenop
De meeste vrienden en bekenden weten het al via FB

Op FB vriendjes gemaakt met mensen die al eens naar de familie Tazis en de ziekenhuizen geweest zijn / gewerkt hebben of gaan > want ik wil VEEL info !!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx









  • 08 September 2013 - 16:36

    Jetske:

    Jaaa de spanning stijgt......;-)

  • 14 September 2013 - 12:49

    Annelies:

    Ha Rita,
    Je plannen gaan door!
    Leuk hoor!
    Wanneer ben je van plan te gaan?
    Ik ga aanstaande zondag varen op de JHD, heel iets anders maar ook leuk en je bent van de straat...
    Ik zal aan je denken!
    Liefs van Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rita

Dochter, zus, echtgenote, moeder van 2 dochters Inge en Mirjam, vriendin , collega en mede muzikant Verpleegkundige en doktersassistente

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 16301

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Maart 2014

Droom & Wens

Landen bezocht: