weer thuis ! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu weer thuis ! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Rita Geldof - Florusse - WaarBenJij.nu

weer thuis !

Blijf op de hoogte en volg Rita

20 Maart 2014 | Nederland, Middelburg

Heerlijk in de tuin in het lentezonnetje , welke vandaag officieel begint, schrijf ik mijn laatste blog.
Gistermorgen vroeg veilig geland op Schiphol en werd opgehaald door Ronald, Mirjam en Karin. Bij aankomst thuis zaten Inge en beide moeders al te wachten en was het raam versiert met Welkom Thuis !
Heerlijk koffie met appelgebak en de foto's laten zien.
Zeker 15 -20 minuten gedouched , raar hoor warm water, en me toch maar ontdaan van mijn Ghanese(zweet)lucht. 1,5 uur geslapen in mijn eigen bedje en naar de winkel gewandeld. Wat leven wij toch in een luxe en had even last van de cultuurshock terug. Om een zware hoestdrank bij de drogist en gaan STEMMEN ( ja ja this is Holland ) '
Verder lekker gekeuteld in huis en bankgehangen met Ronald. Frietjes met sla en FRIKANDEL SPECIAAL en RODE WIJN , die kwam hard aan na 7,5 week geheel onthouding ( hihihihihi ) Journaal gekeken en de berichten van Els Borst nagelezen op internet > schandalig !
Masterchef Nederland gekeken en toch maar richting hoofkussen want de oogjes vielen bijna dicht.
Klokje rond geslapen en aan een ECHTE BRUINE BOTERHAM EN DE PZC word ik al gebeld door een praktijk of ik volgende week kan werken ( en wel op mijn verjaardag ) Tuurlijk, van 8- 12 kunnen jullie op me rekenen en indien nodig 's middags tot 17 uur ( mijn "Saartje" gaat gewoon voorbij , ik heb mijn cadeau al in Ghana beleefd en vieren we het in familiekring op zondag en met de dinnen volgende week vrijdag )
en doe wel wat lekker bij de koffie ------ BACK TO LIVE.
Mijn woonplaats weer veranderd in Middelburg en moet mijn naam eigenlijk veranderen in ritaWASinafrika op FB en Gmail , maar zou niet weten hoe dit moet. Ik laat het zo en zal het account gewoon als herinnering bewaren en straks niet meer gebruiken. De contactpersonen uit Ghana wil ik nog wel bewaren.

Allen dank voor de reacties en kaartjes die ik heb ontvangen tijdens mijn verblijf en bij thuiskomst.
Ik keek er , net als jullie naar mijn blog, ook altijd naar uit
Ik plaats nu nog de laatste foto's en neem afscheid van jullie.

Ghana heeft een stukje van mijn hart ingenomen ( Always in my HEART )
en kan afgevinkt worden op mijn "watiknogwildoen-lijstje
Een onvergetelijke tijd gehad , waar ik ook mijzelf weer een beetje heb leren kennen.

Liefs Rita

  • 20 Maart 2014 - 13:22

    Jacomijn:

    Mooie afsluiting!

  • 20 Maart 2014 - 14:25

    Jacqueline De Kok:

    Hey Rita,
    Wat fijn dat je weer veilig thuis bent.
    Je kunt denk ik terug kijken op een mooi avontuur!
    Liefs Jacqueline

  • 20 Maart 2014 - 21:02

    Petra Leendertse:

    Mooi geschreven, Rita en prachtige foto's als herinnering! Fijn dat je goed thuis bent gekomen! Die douche, ja, dat had ik al bedacht. Ik dacht, dat is zo'n beetje het eerste wat Rita gaat doen; lekker lang onder de douche staan. Wat waardeer je het dan allemaal weer...

  • 20 Maart 2014 - 23:07

    Miranda Vervuurt:

    hoi Rita,

    welkom thuis. mooie afsluiting. hoop je snel te zien.
    groet, Miranda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rita

Dochter, zus, echtgenote, moeder van 2 dochters Inge en Mirjam, vriendin , collega en mede muzikant Verpleegkundige en doktersassistente

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1946
Totaal aantal bezoekers 16246

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 20 Maart 2014

Droom & Wens

Landen bezocht: